Příběh čtvrtý
Jeden můj známý mě pozval, abych se s ním prolétl jeho letadlem.
Měl jsem divné tušení, a proto jsem zkusil kyvadlem, na
kolik procent je letadlo v pořádku. Odpověď byla: Na 90
procent. Zkusil jsem další otázku: Na kolik procent by muselo
být letadlo v pořádku, aby mohlo bezpečně letět? Odpověď:
Na 97 procent.
Proto jsem kamarádovi řekl, že nepoletím, že jeho letadlo
není bezpečné. Nevěřil mi.
Namaloval jsem tedy tužkou na papír bokorys a půdorys letadla
a virgulí hledal závadu. Virgule ukázala na motor. Známý
se dušoval, že to není možné. Je si jist, že motor je v
bezvadném stavu. Protože jsem se nedal přesvědčit, letěl
tedy sám. Týž den večer mi volal, že musel nouzově přistát
v poli. Za letu se mu ulomil držák cívky, která se vibracemi
utrhla. Motor zhasl a on musel nouzově přistát. Cívku v
poli po hodině hledání našel, připevnil k motoru a odletěl.
Toto je praktický příklad, jak lze kyvadla využít také v
technice.
Vyhledávání závad
Své schopnosti si můžete ověřovat i při zjišťování závad
na autech. Navíc můžete své výsledky konzultovat s mechaniky.
Kyvadlo vám určí, jak stará je brzdová kapalina, jaká je
spolehlivost brzd, motoru atd.
Kdo má schopnosti hledat ukryté či ztracené předměty, mohl
by najít dokonce i ukradený automobil. Nejdříve však musíme
položit otázku, zda je automobil vcelku či rozebraný na
díly. Dále zda je přestříkán, je-li ukrytý či parkuje na
volném prostranství doma, v zahraničí, atd. Potom již otázky
k věci - na kterém místě automobil je, na mapě ho vyhledat
virgulí nebo kyvadlem, mapu postupně "zmenšovat",
jak už bylo popsáno. Také je dobré si kyvadlem zjistit,
zda je pro nás lepší mít při hledání v ruce například klíče
od auta apod.
Virgulí si můžeme hledat i místo, kde se vyskytla závada.
Nejdříve si však utřídíme, co potřebujeme vědět ke zjištění
toho, co nás zajímá. To znamená - stáří vozu, počet ujetých
kilometrů atd. Když získáme maximum informací, zeptáme se,
zda nám stačí ke zjištění toho, co nás zajímá. Pokud kyvadlo
ukáže, že ne, musíme doplnit další.
Příběh pátý
Další zajímavý příběh při ověřování využití psychotroniky
v technice jsem zažil s jedním kolegou, který pracuje s
počítači. Obrátil se na mě, že když umím "čarovat",
ať mu zjistím, proč mu nepracuje počítač propojený s telefonní
ústřednou.
Zeptal jsem se ho, kolik je svorek na počítači, kolik na
telefonní ústředně. Na počítači bylo 24 svorek, na ústředně
12. proto jsem zvolil následující postup. Diktoval mi čísla
svorek od 1 do 24 na počítači a já ke každé kyvadlem přiřazoval
čísla svorek na telefonní ústředně.
Otázky zněly: Na jakou svorku na ústředně mám připojit svorku
číslo 1 z počítače? Kyvadlem jsem zjistil číslo 12. Takto
jsme postupovali při propojování všech deseti drátů, kterými
byla ústředna s počítačem propojena.
Zařízení však stále nepracovalo. Proto jsem se ptal dál:
Jakou mám zvolit časovou prodlevu na nastartování ústředny?
Kyvadlo ukázalo 3 vteřiny. Nejprve tomu nechtěl věřit -
časová prodleva byla totiž stanovena na 1 vteřinu. Nastavil
třívteřinovou prodlevu a zařízení skutečně začalo pracovat.
Můj známý však - jako technik - nechtěl kyvadlu věřit a
tvrdil, že šlo o shodu náhod.
Pokud jde o techniku - stejně jako kyvadlo dokáže "malovat"
nejvhodnější tvar kyvadla, dokázalo by zřejmě "namalovat"
například i tvar rakety, letadla, auta atd. Takto lze zjišťovat
optimální materiály pro nejrůznější účely, nalézat správné
cesty při výzkumu léků, léčby, techniky atd.
Tuto činnost nemám zatím vyzkoušenou v oblasti hudby. Jak
už jsem se dříve zmínil, možná by kyvadlo dokázalo "skládat"
dokonce i hudbu.
Zaměření: Nevyplněno
Kontakt: Nám. 5. května 24, 252 25 Jinočany, Praha-západ
Tel./fax: 257 960 095
Kancelář a objednání: 606 119 600
www.brazda-s.cz
Web: Nevyplněno
Telefon: Nevyplněno